Vuorovaikutus > Vapaa hahmotus

Kirjallisuusketju

<< < (5/6) > >>

Patu:
Jos tuo on kirjallisuutta minä olen Pietari.

mks:

--- Lainaus käyttäjältä: Patu - Ma 13.05.2019, 11:23:12 ---Jos tuo on kirjallisuutta minä olen Pietari.

--- Lainaus päättyy ---

Pietari hyvä!

Tuohan on postmodernia tajunnanvirtaa eli kulturellimmin ilmaistuna kiroittajansa sielunmaisemaa, jossa subjektiivisella käsityksellä on sama pätevyys kuin millä tahansa muullakin. Yhteiskunnallisessa kontekstissa se sekä kutsuu meitä vartamaan ymmärrystämme hyväksyttävän ilmaisun alan suhteen ja toisaalta poliittisesti on ajan hermolla lisätessään polarisaatiota kannattajan/kannattajien ja vastustajien välillä.

Ylläpito lienee suositellut asianomaiselle kirjoittajalle pitäytymistä Hiekkalaatikon puolella.

mks

Patu:

--- Lainaus käyttäjältä: mks - Ma 13.05.2019, 16:08:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Patu - Ma 13.05.2019, 11:23:12 ---Jos tuo on kirjallisuutta minä olen Pietari.

--- Lainaus päättyy ---

Pietari hyvä!

Tuohan on postmodernia tajunnanvirtaa eli kulturellimmin ilmaistuna kiroittajansa sielunmaisemaa, jossa subjektiivisella käsityksellä on sama pätevyys kuin millä tahansa muullakin. Yhteiskunnallisessa kontekstissa se sekä kutsuu meitä vartamaan ymmärrystämme hyväksyttävän ilmaisun alan suhteen ja toisaalta poliittisesti on ajan hermolla lisätessään polarisaatiota kannattajan/kannattajien ja vastustajien välillä.

Ylläpito lienee suositellut asianomaiselle kirjoittajalle pitäytymistä Hiekkalaatikon puolella.

mks

--- Lainaus päättyy ---
Olkoon vaan sielunmaisemaa, kirjallisuutta se ei ole. Ei vaikka kuusihiokkeeesta kirjojakin tehdään. Tunnetusti hiokkeessa on ligniiniä jäljellä niin paljon, että siitä valmistettu paperi ajan mittaan ruskistuu. Korkeatasoinen kirjallisuus painetaankin sellupohjaiselle paperille.
Katson perustelluksi kieltäytyä Pietari-nimityksestä.

mks:

--- Lainaus käyttäjältä: Patu - Ti 14.05.2019, 20:16:16 ---Katson perustelluksi kieltäytyä Pietari-nimityksestä.

--- Lainaus päättyy ---

Katson perustelusi täysin riittäväksi ja luovun osaltani nimityksestä esittämättä kyynelehtivää anteeksipyyntöä.

Toivon, että kuitenkin löydät esittämästäni erittelystä edes joitan väljähtävästi trendin mukaisia paskanpuhumisen säkeitä...

mks

PS: "Ylläpito lienee suositellut asianomaiselle kirjoittajalle pitäytymistä Hiekkalaatikon puolella."

Admin:
Ketjusta on poistettu Keijo Kullervon vuorovaikutukseen kelpaamaton mielijankutus.

Admin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta