Kirjoittaja Aihe: Viimeinkin asia selvisi  (Luettu 6392 kertaa)

mks

  • Jäsen
  • ****
  • Viestejä: 366
Viimeinkin asia selvisi
« : Ke 30.09.2020, 08:14:49 »
Ai mikä asia?

En minä ainakaan tiedä.

Kunhan vain trendikkäästi klikkautin. Samaan tapaan kuin verolla rahoitettu YLE.

mks
Meiss' sama kude on kuin unelmissakin ja uni kietoo pientä elämäämme.
Shakespeare

Hippi

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 59
Vs: Viimeinkin asia selvisi
« Vastaus #1 : Pe 02.10.2020, 08:53:04 »
Aika noloa astua miinaan. Mutta keskustelupalstalla sitä odottaa löytävänsä lukemisen arvoista, kun huomaa uuden viestin. No, eihän ne läheskään aina ole. Itse asiassa aika harvoin on, mutta tuleepa silti luettua.

Nuo klikkiotsikot alkaa olla jo niin tuttuja muodoltaan, että ne voikin ohittaa ihan riippumatta siitä, millainen uutinen takana on. Jos uutinen on tärkeä, niin joku muu aviisi kertoo kyllä saman ja paremmin otsikoituna. :)

mks

  • Jäsen
  • ****
  • Viestejä: 366
Vs: Viimeinkin asia selvisi
« Vastaus #2 : Ke 07.10.2020, 10:32:46 »
Aika noloa astua miinaan. Mutta keskustelupalstalla sitä odottaa löytävänsä lukemisen arvoista, kun huomaa uuden viestin.

Yhdeltä kantilta lievä pahoitteluni miinan asettamisesta.

Sinänsä on kiinnostava ajatus, että keskustelupalstalta ylipäätään edes joskus voisi odottaa enemmän  kuin verovaroin rahoitelulta YLEltä.

Toiselta kantilta en pahoittele. Otsikon mukaisesti ja paradoksaalisesti jokin asia viimeinkin selvisi - ainakin "Hiekkalaalitikon" "Kuperkeikan" osalta.

mks

Meiss' sama kude on kuin unelmissakin ja uni kietoo pientä elämäämme.
Shakespeare

mks

  • Jäsen
  • ****
  • Viestejä: 366
Vs: Viimeinkin asia selvisi
« Vastaus #3 : Ti 18.10.2022, 12:32:07 »
Luettuani nettiä laajalti, olen keksinyt ammattilaisten opastamana seikan, joka jokaisen ihmisen tulee välttämättä tietää.

Kyseessä on tieto, joka mullistaa elämäsi. Sen avulla säästät aikaa, rahaa ja torjut ilmastomuutosta. Tarkan selvityksen
tästä vallankumouksellisesta paradigman muutoksesta saat, kun lähetät sähköpostiosoitteesi
tilinsiirtolomakkeen viitekentässä siirtäessäsi 200 euroa tilille FI.. .... .... .... ..                               
Ihan ilmaiseksi saat lyhyen yhteenvedon: Poistu netistä!

Meiss' sama kude on kuin unelmissakin ja uni kietoo pientä elämäämme.
Shakespeare