Hiekkalaatikko > Kuperkeikka

Muut foorumit

<< < (2/4) > >>

Patu:
En havainnut 0wdylta merkille pantavaa korrektiutta missään vaiheessa.

Eiköhän tämä ole tässä.

Aina Rempallaan:
Alkaa lipsua pahasti jatkumolaisuuteen, että turha minun tarkentaa 0wdyn erinomaisuutta. Tällainen käsittelytapa on ollut useilla tuntemillamme foorumeilla syöpänä. [tämän saa kaikin mokomin poistaa.]

Patu:
Joo, en vain halunnut että foorumilla esitetyistä 0wdya koskevista mielipiteistä jäisi näkyviin vain sinun esittämäsi, mielestäni virheellinen.
Olen jo esittänyt mielipiteeni, minulla ei ole mitään sanottavaa siihen jos haluat jatkaa 0wdyn erinomaisuuden tarkentamista.

Admin tietää poistaako tämän vai ei, ei siihen minun lupaa tarvita.

Aina Rempallaan:

--- Lainaus käyttäjältä: Amanda - Pe 02.10.2015, 13:34:11 ---Ehkä tämä linja on ainut mahdollinen keino pelastaa yleisfoorumit..

--- Lainaus päättyy ---
En usko, että ainut, mutta vähintään katsomisen arvoinen. Tai keskustelufoorumit lienevät lähteneet alamäkiluisuun ennen facebookkeja. Enkä osaa luonnehtia nykyistä tilannetta jossa kaupalliset tietojätit kilpaa koittavat saada pilviinsä mahdollisimman monen ihmisen kaikki tiedot ja sosiaalisen kanssakäynnin alustat ovat pirstoutuneet. Että onko foorumikeskustelu kaupallisia mielipidepalstoja lukuunottamatta jäämässä marginaaliharrastukseksi.

Se on hyvä, että fooruminpidolla on profiloitunut linja ja vain sitä paremmiksi näyttäytyvillä linjoilla on lisäksi elintilaa. Kuka haluaisi pimeässä joukolla haparoimaan jonkun valon löytymisen toivossa.
Rikkaruoholle sietää olla omat viljelysmaansa, muualla. Sellaisellekin on varmasti kysyntää, vaikkei takeita suosion jatkumisesta.

Patu:
Olen iloinen kun tämä foorumi on olemassa, tänne tullessaan voi olla varma että mitään torkeää ja ala-arvoista ei tule silmille.
Samalla on todettava että olen surullinen kun täällä kirjoittavia on niin vähän.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta