Kirjoittaja Aihe: Olen mukana kuvioissa  (Luettu 10009 kertaa)

Keijo Kullervo

  • Vieras
Olen mukana kuvioissa
« : Ke 08.06.2016, 16:58:06 »
Kunhan olen sulatellut kaikkea mennyttä, niin kirjoittelen enemmän, mutta kuvioissa ollaan jo.

Muisto Keijo Kullervo

Patu

  • Jäsen
  • ****
  • Viestejä: 260
Vs: Kiitos ilmoituksesta
« Vastaus #1 : Ke 08.06.2016, 19:41:41 »
Tämä onkin oikea paikka kaiken sulatteluun.

Laika

  • Vieras
Vs: Olen mukana kuvioissa
« Vastaus #2 : Su 10.07.2016, 03:18:14 »
Vau! Tervetuloa palstalle Keijo!

Hyvä entré.

wade

  • Vieras
Vs: Olen mukana kuvioissa
« Vastaus #3 : Ti 23.08.2016, 09:22:35 »
Minäkin olen mukana kuvioissa, vaikkei siltä ole vaikuttanut.

Laika

  • Vieras
Vs: Olen mukana kuvioissa
« Vastaus #4 : To 25.08.2016, 03:47:52 »
Jos olen rehellinen itseäni ja teitä kohtaan, olen kärsinyt pienestä uupumuksesta kirjoittamisen suhteen. Uupumukseni on kumma sekoitus laiskaa luontoani ja jotain muuta. Hiukan kuin puussa kasvaisi hedelmiä alemmillakin oksilla, mutta jätän ne empimättä muiden ulottuville -ja kukaan ei moittisi minua, jos kurkottaisin niitä kohti. Siihen sekoittuu kärsimättömyyttä. Enkö edes voisi opettaa mietteeni juuret niille, joilla ei niitä ole! Ylpeyskö estää? Ei ylpeys, vaan mukavuudenhalu...

Sitten iskee mieleeni voimaton synnintunto. Ei ole näet niin, että alemmilla oksilla riippuvat hedelmät olisivat yhtään huonompia kuin kauimmaiset. Sen sijaan että haaveilen venyttäytyväni korkeammalle, saisin auttaa muita ja tehdä siten itseni hyödylliseksi.

Tunnettani kuvaa ehkä parhaiten haluttomuus kerrata.

Keijo Kullervo

  • Vieras
Vs: Olen mukana kuvioissa
« Vastaus #5 : La 27.05.2017, 09:44:39 »
"Niin kylmää täällä Lemillä, että piti vetää pitkät aluspöksyt jalkaan muutamaksi seuraavaksi päiväksi... Lämpöä ulkona 8 astetta plussaa... Ja todella kylmätuuli..."

Muisto Keijo Kullervo

Patu

  • Jäsen
  • ****
  • Viestejä: 260
Vs: Olen mukana kuvioissa
« Vastaus #6 : Ti 30.05.2017, 18:28:38 »
"Niin kylmää täällä Lemillä, että piti vetää pitkät aluspöksyt jalkaan muutamaksi seuraavaksi päiväksi... Lämpöä ulkona 8 astetta plussaa... Ja todella kylmätuuli..."

Muisto Keijo Kullervo

Voi kauheaa...

Keijo Kullervo

  • Vieras
Vs: Olen mukana kuvioissa
« Vastaus #7 : Pe 24.05.2019, 22:50:49 »
Lobbareiden mellastelua pitkin ja poikin...

Aikoinaan - muistaakseni - oli jonkin asteinen gallupkielto vähän ennen vaaleja, lähes kaikkia sellaisia. Siis vanhaan hyvään aikaan.

Nykyään jokainen kynnelle kykenevä tekee vaaliennusteita - toden tuntuisiakin.

Asiana kuitenkin usein on, että pyrkimyksenä on saada toisten - vaalivastustajien - vetelät housuihin ainakin nimeksi.

Lisänä rokassa ovat lähes jokaisen kynnelle kykenevän lehden netissä näyttämät. Joihin voi asiasta kiinnostuneet tutustua klikkaamalla asianomaista näppylää.

Itse valitsin helpomman tien.
Tutkin mahdollisien ehdokkaitteni kannanottoja mediasta.

Valitsin mieleiseni ja olen jo nyt tyytyväinen koska tein parhaani En tarvinnut mahdollisten lobbari lehtien, YLEN, enkä MTV:n kannanottoja lainkaan.

Kukin taaplaa tyylillään.

Odotan ilolla ensi sunnuntain vaalitulosta.


Muisto Keijo Kullervo