Kirjoittaja Aihe: Kotisivustani...  (Luettu 21513 kertaa)

Keijo Kullervo

  • Vieras
Kotisivustani...
« : Pe 30.06.2017, 09:52:24 »
Telia/Sonera lopettaa tämän vuoden lopussa yksityisten kotisivujen pitämisen.
Olen siirtämässä nettikaverini kanssa Kotisivuani muualle...

Tässä alla linkissä kokeiluversio Kotisivustani:
https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/home

Muisto Keijo Kullervo

Keijo Kullervo

  • Vieras
Vs: Kotisivustani...
« Vastaus #1 : Su 02.07.2017, 23:09:47 »
Vuona 2013 kirjoitettuna. Asia on aktuelli vieläkin:

Toisaalta, 'aivopesukaan' ei loputtomiin hävitä yksilön mieltymyksiä... Ei edes kuolemattoman tuntemuksia...
Annanpa tässä jumalattomalle kokemuksellisen elementin...
"Jos pystyt 216 päivää peräjälkeen olemaan ajattelematta Jeesusta kuolemattomana olentona, saat minulta 216 euroa puhtaana käteen?

Siitä vaan yrittämään, mutta jumalattoman pitää olla rehellinen itselleen ja muille, muuten en voi antaa sitä 216 euroa ko. henkilölle..."

K.K.

Ps. Minä en ole ko. onnistunut tekemään vaan ajattelen Jeesusta päivät pitkät...

Keijo Kullervo

  • Vieras
Vs: Kotisivustani...
« Vastaus #2 : Ma 10.07.2017, 21:32:58 »
"Casimir Ehrnooth kuollut 84 vuotiaana...
Casimir teki merkittävän teon kun ennen suurempaa liittymistä antoi osakeannin kaukaalaisille puoleen hintaan. Kyllä oli portin ulkopuolella huutelijoita:
- Myy minulle?
Sitten tuli suositus, etteivät myisi ns. ulkopuolisille...Moni myi, mutta moni ei... Kaikille oli saataville. Herroille ja muillekin.
Itse ostin monen mutkan kautta alkuperäisesti 216 osaketta... Siinä oli alku...

https://fi.wikipedia.org/wiki/Casimir_Ehrnrooth

Suuri pomo ja suuri persoona kaukaalaisille.
Rauha Hänen muistolleen..."

Keijo Kullervo

PS. Tuli mieleeni kun huomasin, että Suomen Kielen taajuussanastossa on:

8425    Veljesliitto            8450    Vuorineuvos             8475    Yksistään               8500    Ääneti 

Keijo Kullervo

  • Vieras
Vs: Kotisivustani...
« Vastaus #3 : Su 30.07.2017, 20:03:14 »
"Olen elämässäni kiroillut valtavasti... Kuten tänäänkin... Poikani pani minut ajattelemaan, kun sanoi: - Seuraavan kerran kun kirjoitat nettiin jotain uskonnollista, vastaan saatanan Perkele valehtelet! Jäin miettimään sanomisiaan sillä olihan siinä sanomisessa totuuden siemen... Silti, en valehtele, vaan kerron tuntemuksiani kuten useimmat muutkin. Valehtelijaksi en rupea, mutta vältän, tai ainakin yritän välttää turhaa kiroilemista jokapäiväisten syiden takia. Todellisia syitäkin on kiroilemiseen kun seuraan maailman tilannetta. Maapallo on ihmisten, usein saatanallisten riittien vallassa. Sen osoittaa jatkuva muskeleitten pullistelu suurvaltojen välillä... Onneksi atomisodan pelko hillitsee, toivon..."

Muisto Keijo Kullervo

Keijo Kullervo

  • Vieras
Vs: Kotisivustani...
« Vastaus #4 : Ma 31.07.2017, 22:01:55 »
"Eräässä 'Fingerpori' vitsissä oli seuraavan laista...
Poliisi pysäytti vanhan mummon tiellä ja kysyi auton ikkunasta:
- Onko kaikki hyvin?
- Kyllä!
- Näillä kulmilla pitäisi olla itsensäpaljastaja?
- Niin minustakin...
Tiedättekö muuten, että olen itseni paljastaja? Kaikki itsestäni on näkyvissä Kotisivullani. https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/
Kunhan jupisen, mutta näin On."

Muisto Keijo Kullervo

mks

  • Jäsen
  • ****
  • Viestejä: 366
Vs: Kotisivustani...
« Vastaus #5 : Ti 01.08.2017, 10:40:24 »
Tiedättekö muuten, että olen itseni paljastaja? Kaikki itsestäni on näkyvissä Kotisivullani. https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/
Kunhan jupisen, mutta näin On."

Jaa ... siis miksiköhän olen itse perustanut oman keskustelupalstan ...

mks
Meiss' sama kude on kuin unelmissakin ja uni kietoo pientä elämäämme.
Shakespeare

Keijo Kullervo

  • Vieras
Vs: Kotisivustani...
« Vastaus #6 : Ti 08.08.2017, 16:18:37 »
"Siksi ’Ääneti’ kuvaa sitä, että vaikka ulkopuolelta toisilta ihmisiltä ei tulisi informaatiota, Luoja kertoo sisällä hyväksyntänsä tai sen, että pitää miettiä tarkemmin olemassa olevaan ratkaisuun, myös kohdaltani. Psyyken toimintaa joka on hyvä tiedostaa… Joku sanoo sitä omatunnoksi, mutta, itse koen kehitysprojektiksi yksilökohtaisesti.
Vaikea kertoa, kun on monenlaista mielikuvaa aiheesta… Olet varmaan kohdaltasi kokenut: ”Jumala on Pyhä Sana sisälläsi” mentaliteetin.
Muisto Keijo Kullervo
PS. Mielestäni nuo viimeiset sanat sanaluetteloissamme kuvaavat ko. prosessia paremmin kuin tuhat sanaa."

https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/yleisimmat-sanat

Toivon, että numerolla 85 oleva sanat sekä Vanhasta- että Uudesta Testamentista kuin myös Taajuussanastosta saavat lukijan ymmärtämään omalla, erinomaisella tavalla sanojen symboliikkaa ?
Koin ’ahaa elämyksen’ ja toivon mahdollisimman monelle sitä samaa…

Ja vielä: https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/home/lopuksi

Muisto Keijo Kullervo

PS. En viitsinyt tehdä ihan 'uutta' otsikkoa viimeisemmästä linkistäni, mutta näin on ihan tarpeeksi hyvä...
« Viimeksi muokattu: Ti 08.08.2017, 21:44:47 kirjoittanut Keijo Kullervo »

Keijo Kullervo

  • Vieras
Vs: Kotisivustani...
« Vastaus #7 : La 26.08.2017, 12:25:31 »
"Jos kerron asioista jotka olivat -70, -80 luvulla  ajankohtaisia ja vieläkin noin keskimäärin vieläkin, ollaan väittämässä, että harrastan omaa kehua.
Jos joku sanoo, että on eri mieltä, se on luonnollistakin, mutta väittämällä, että tietää paremmin kuin tilastolliset laskelmat osoittavat, osoittaa se rajoittunutta ilmaisua kokonaisuuksien näkemisessä.

Väitetään, että 'ensin oli vale, sitten emävale ja sitten tilasto'?

Minusta tuntuu, että ainoa joka ei edellä olevasta kuulu joukkoon on tilasto. Se osoittaa, että jotain järkeä tässä kaikessa on.

Vale ja emävale osoittaa inhimillistä ymmärtämättömyyttä tosiasioiden keskellä."

Muisto Keijo Kullervo

Keijo Kullervo

  • Vieras
Vs: Kotisivustani...
« Vastaus #8 : Su 27.08.2017, 13:42:02 »
"Katsopa mitä sijalla 16 tai 116 tai 216 tai 316 sanat merkitsevät? Ja lisäksi mitä 100 sijalla oleva sana merkitsee?
Nuo sanat saivat minut tutkimaan Suomen Kielen taajuussanastoa ja keräsin ajan kanssa niitä 8500 yhteensä joilla kaikilla on oma merkityksensä...
Katsomisen iloa, toivon..."
https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/yleisimmat-sanat

Muisto Keijo Kullervo
« Viimeksi muokattu: Su 27.08.2017, 14:11:03 kirjoittanut Keijo Kullervo »

Patu

  • Jäsen
  • ****
  • Viestejä: 260
Vs: Kotisivustani...
« Vastaus #9 : Su 27.08.2017, 14:06:34 »
"Katsopa mitä sialla 16 tai 116 tai 216 tai 316 sanat merkitsevät?

Muisto Keijo Kullervo

En taida olla kiinnostunut sian sielunelämästä.

Keijo Kullervo

  • Vieras
Vs: Kotisivustani...
« Vastaus #10 : Su 27.08.2017, 14:35:50 »
"Sanotaan, että ihminen on sitä mitä syö."

Suomalaiset syövät sianlihaa, mutta juutalaiset eivät.

Olemmeko sikoja vai vain 'sijoja' kansakuntien joukossa.

Muisto Keijo Kullervo

Keijo Kullervo

  • Vieras
Vs: Kotisivustani...
« Vastaus #11 : Pe 01.09.2017, 16:19:10 »
Aivoista energiaa:

Kuinka kumminkin en uskoani ole menettänyt lainkaan?
Tässä linkissä on koko arsenaali, mukana myös 'loppu'. Ja loppuhan on aina uuden alku... Sukulaisille ja tuttaville muistoksi tarkoitettuna: https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/

Muisto Keijo Kullervo

Patu

  • Jäsen
  • ****
  • Viestejä: 260
Vs: Kotisivustani...
« Vastaus #12 : Pe 01.09.2017, 18:51:12 »
Onko tuollainen Keijo Muisto Kullervon mielestä keskustelua?
Keijo pudottelee mitä mieleen tulee mutta jos joku yksinkertainen erehtyy vastaamaan ja kommentoimaan, Keijo ei vastaa.
Tähänkään.

Keijo Kullervo

  • Vieras
Vs: Kotisivustani...
« Vastaus #13 : Pe 01.09.2017, 19:53:10 »
Onko tuollainen Keijo Muisto Kullervon mielestä keskustelua?
Keijo pudottelee mitä mieleen tulee mutta jos joku yksinkertainen erehtyy vastaamaan ja kommentoimaan, Keijo ei vastaa.
Tähänkään.

Kun Sinä olet ihminen joka ei lue, ei ymmärrä tekstejäni, et ota kantaa niihin, miksi vastaisin sinulle mitään järjellistä?

Olen oman osani tutkimuksellisesti jo suorittanut ja  se saa riittää minulle...

Vetäydyn vanhuuden lepoon ja kirjoittelen sinne, tänne miten milloinkin ja niin on hyvä...
Edellä oleva riittää minulle mainiosti.
Ystävällisesti

Muisto Keijo Kullervo

Admin

  • Administrator
  • Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 48
Vs: Kotisivustani...
« Vastaus #14 : Pe 01.09.2017, 22:39:50 »
Keijo Kullervon säie "Kotisivustani" on aikanaan siirretty osioon "Tajunnan virta".  Keijo Kullervon postaukset ovat käypä osoitus mitä tässä osiossa muun muassa on sallittua kirjoittaa.

Admin